Un dia vam arribar a classe i se'ns va plantejar que agaféssim els nostres telèfons per poder fer una activitat. Llavors, la mestra va obrir una pàgina a internet anomenada Kahoot. La veritat és que va ser un gran descobriment per mi i per molts dels meus companys, ja que mai havíem tingut l'oportunitat d'utilitzar-la.
En què consisteix aquesta pàgina? Doncs és un sistema de resposta basada en el joc, amb la que s'obté un feedback dels alumnes a temps real. Per tant, només amb què els alumnes es registrin, el docent pot fer una pregunta i es pot assegurar que tothom la respondrà.
Aquesta manera de qüestionar als alumnes trenca amb la tradional via oral, amb la qual molts nens/es és poden escaquejar de contestar si no aixequen el dit.
Aquesta manera de qüestionar als alumnes trenca amb la tradional via oral, amb la qual molts nens/es és poden escaquejar de contestar si no aixequen el dit.
Per tant, implica el pas a una metodologia més activa.
La interactivitat és comunicativa, ja que hi ha una comicació entre persones (emissor i receptors).
Tenint la Taxonomia de Bloom com a referència, l'aplicació permet avaluar els coneixements de l'infant.
Segons el model SAMR, la podem situar en modificació, ja que la tecnologia substitueix eines tradicionals, millorant el seu funcionament i eficàcia.
Llavors, aquesta aplicació permet investigar, crear i compartir coneixement.
Considero que l'aplicació és molt interessant i que si s'utilitza bé, es pot treure molt profit d'ella.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada